'Audi A8' hibrīda piedziņa
Foto: Publicitātes attēli

Jaunais "Audi A8" būs pirmais luksusa klases sedans ar elektrificētu spēka piedziņu standarta aprīkojumā. Tā iekšdedzes dzinēji būs aprīkoti ar daļēja hibrīda (Mild Hybrid) tehnoloģiju, kas nozīmē kvalitatīvāku darbību, labāku veiktspēju un augstāku efektivitāti. Tehnoloģijas pamatā ir 48 voltu elektrosistēma, un "Audi A8" ir pirmais modelis, kam tā darbojas kā galvenā elektrosistēma. "Audi A8" tiks prezentēts šī gada 11. jūlijā Barselonā, Spānijā, "Audi Summit" laikā.

Daļējā hibrīda sistēma sastāv no diviem galvenajiem komponentiem – ūdens dzeses 48 voltu siksnas ģeneratora-startera (BAS), kas papildina tradicionālo vārpstas starteri. Tas jaunajā "Audi A8" ir nepieciešams tikai auksta dzinēja iedarbināšanai. Otrs komponents ir bagāžas nodalījumā uzstādītais litija jonu akumulators, kas uzkrāj MHEV (daļējā hibrīda elektroautomobiļa) enerģiju, kā arī 48 voltu sistēma.

BAS priekšrocības ir īpaši pamanāmas, kad vadītājs piebrauc pie luksofora sarkanās gaismas vai apļveida krustojuma. Ja bremzēšanas laikā ieslēdzas luksofora zaļā gaisma vai atbrīvojas ceļš un vadītājs atlaiž bremžu pedāli, tiek iedarbināts iekšdedzes dzinējs un automobilis nekavējoties uzņem ātrumu. Tas ir iespējams, pateicoties ģeneratoram - starterim, kas ir pastāvīgi savienots ar iekšdedzes dzinēju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!