CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš, atklājot izstādi, atzina, ka ir būtiski mainījusies tā laika auto vadītāju apmācības un teorētisko eksāmenu kārtošanas kārtība un prasības salīdzinājumā ar mūsdienām.
Savukārt Rīgas Motormuzeja vadītājs Aivars Aksenoks sacīja, ka izstāde ir ne tikai izklaidējoša, bet tā pavisam noteikti ir arī izglītojoša, jo autovadītāji, kuriem ir tiesības, šajā izstādē varēs atsvaidzināt savas zināšanas par ceļu satiksmes noteikumiem, nokārtojot teorijas eksāmenu ar papīra biļetēm, kā arī teorijas eksāmenu, kuru jaunajiem autovadītājiiem jākārto šobrīd.
Ideja par izstādi radās, apskatot agrākās profesionālās autoskolas mācību telpas, kas vēl šodien bija saglabājušas 80.gadu noformējumu un aprīkojumu. Tās atradās četrstāvu ēkā Bauskas ielā, kur kopš 1992.gada izveidota CSDD Rīgas nodaļa. Skolai kādreiz bija pat sava sporta zāle, bet ēkas 3.stāvā atradās kravas automobiļa KAMAZ šasija pilnā komplektācijā.
To, ka automobilis nav rotaļlieta un tā vadīšanai jābūt zināšanām un iemaņām, saprata jau drīz pēc paša auto izgudrošanas 19.gadsimta beigās. Pirmā autovadītāja apliecība tiek izsniegta Parīzē 1893.gadā. Latvijā pirmos noteikumus par braukšanu ar automobili nosaka 1903.gadā Rīgā, bet 1920.gados jau tiek organizēti pirmie auto vadītāju kursi. Pēc Otrā pasaules kara autoskolas ir iekļautas DOSAAF sistēmā. Šajā laikā pamatīgi māca ne tikai satiksmes noteikumus, bet arī auto uzbūvi. Pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas, vadītāju kvalifikācijas jautājumi tiek uzticēti jaunizveidotajam Ceļu satiksmes drošības departamentam – CSDD. Ejot līdzi laikam, papīra biļetes aizstāj datorizēts eksāmens, un šobrīd jaunie eksāmenu jautājumi jau tiek izstrādāti video situāciju veidā, kas ļaus labāk pārbaudīt vadītāja izpratni par konkrētām ceļa situācijām.