"Subaru" vārds vienmēr ir saistījies ar visu riteņu piedziņu, un tagad uzņēmums var arī lepoties ar to, ka tas pārdod vairāk pilnpiedziņas automobiļu nekā jebkurš cits autoražotājs pasaulē.
"Subaru" ienāca pilnpiedziņas automobiļu segmentā 1972. gadā ar "Leone Combi" modeli un jau 45 gadus ir unikāls ražotājs, kas pilnībā izmanto šīs sistēmas priekšrocības.
2016. gadā "Subaru" pirmo reizi vēsturē pārsniedza gada laikā viena miljona izgatavotu automobiļu robežu, un pēc 2016. gada kopsavilkuma kļuva skaidrs, ka "Subaru" ir kļuvis par pasaulē lielāko pilnpiedziņas automobiļu ražotāju.
"Subaru" ieņem 15% pasaules pilnpiedziņas automobiļu tirgus daļu, visā pasaulē pārdodot 965 892 pilnpiedziņas automobiļus. Tas ir par 245 382 vairāk nekā otrajā vietā esošajam "Audi" (720 510 pārdotu automobiļu 2016. gadā) un būtiski vairāk nekā trešajā vietā esošajam "Jaguar Land Rover", kas pārdeva 485 797 automobiļus.
"Subaru" pilnpiedziņas sistēma, kas ietilpst gandrīz visu modeļu standarta aprīkojumā, veido 99,3% no kopējā pārdošanas apjoma. Vienīgais modelis ar aizmugures piedziņu Eiropā un ASV ir "BRZ" kupeja, savukārt Japānā ar šādu piedziņu ir pieejami daži miniautomobiļi.