Pretēji dominējošam uzskatam, ka "Rolls-Royce" izvēlas iegādāties pārsvarā biznesmeņi - seniori, kuri vecumdienās, saņemot dividendes no sūrā darba augļiem, beidzot var atļauties vienu no luksusa pazīstamākajiem zīmoliem, situācija pēdējos gados ir strauji mainījusies, "Bloomberg" intervijā norāda "Rolls-Royce Motor Cars" izpilddirektors Torstens Milers Otvos.
Viņš atklāj, ka patlaban vidējais auto zīmola klientu vecums globāli ir 45 gadi. Tas ir ievērojams samazinājums, ņemot vērā, ka vēl 2010. gadā tas bijis 56 gadi.
Salīdzinājumam – kopumā visu luksusa zīmolu automašīnu pircēju vidējais vecums esot 50 gadi, atsaucoties uz "Kelley Blue Book", raksta portāls "Paultan". Piemēram, "Mercedes-Benz" pircēju vidējais vecums esot 51 gads, bet "BMW" – 50 gadi.