Pretēji dominējošam uzskatam, ka "Rolls-Royce" izvēlas iegādāties pārsvarā biznesmeņi - seniori, kuri vecumdienās, saņemot dividendes no sūrā darba augļiem, beidzot var atļauties vienu no luksusa pazīstamākajiem zīmoliem, situācija pēdējos gados ir strauji mainījusies, "Bloomberg" intervijā norāda "Rolls-Royce Motor Cars" izpilddirektors Torstens Milers Otvos.
Viņš atklāj, ka patlaban vidējais auto zīmola klientu vecums globāli ir 45 gadi. Tas ir ievērojams samazinājums, ņemot vērā, ka vēl 2010. gadā tas bijis 56 gadi.
Salīdzinājumam – kopumā visu luksusa zīmolu automašīnu pircēju vidējais vecums esot 50 gadi, atsaucoties uz "Kelley Blue Book", raksta portāls "Paultan". Piemēram, "Mercedes-Benz" pircēju vidējais vecums esot 51 gads, bet "BMW" – 50 gadi.
Gados jaunākas klientūras piesaiste ir nozīmīgs zīmola panākums, kas nozīmē, ka pastāv lielāka iespējamība, ka viņi reiz kļūs par atkārtotiem pircējiem. Turklāt vienlaikus tiek kliedēts "vectētiņu auto" tēls. Nesen iznākusī "Black Badge" modifikāciju sērija esot spilgts piemērs centieniem piesaistīt gados jaunāku klientūru, atzīmē medijs.
Vairums gados jauno "Rolls-Royce" automašīnu pircēju esot miljonāri un pat miljardieri, kuri paši izveidojuši savus uzņēmumus. "Tā vairs nav pārmantotā nauda. Vairums šīs naudas ir pašu iegūta, ko paveic jauni cilvēki, raušot bagātību nekustamo īpašumu, inženierijas, informāciju tehnoloģiju, Rietumu izklaides vai citās jomās," intervijā skaidrojis Milers Otvos.