Škoda Karoq
Foto: Publicitātes foto

Līdz ar 2017. gada 1. oktobri par "Škoda" zīmola attīstību un interesēm Latvijas tirgū sāks rūpēties uzņēmums "Auto 100", kas līdz šim sevi veiksmīgi pierādījis Igaunijas tirgū. "Auto 100" Latvijas filiāle jau kopš pagājušā gada rudens veic nepieciešamos sagatavošanās darbus, pārpozicionējot un restrukturizējot "Škoda" modeļu gammu, lai turpmāk to piedāvātu ar uzlabotiem standarta aprīkojumiem, atbilstoši mūsdienu tirgum un klientu prasībām.

"Jau šobrīd ir noslēgtas vairākas vienošanās par jaunu pilna servisa dīleru izveidi Rīgā, un jau oktobrī vienā no auto nozares galvenajām pilsētas artērijām – Krasta ielā 5 – atklāsim jaunu "Škoda" pilna servisa dīlera centru "Green Motors". Tā investori ir Latvijā nozarē sevi pierādījuši spēlētāji – "Skandi Motors" –, kas savus panākumus ilgtermiņā guvuši un apliecinājuši, piedāvājot klientiem augsta līmeņa apkalpošanu, tādējādi nodrošinot klientu lojalitāti," stāsta Māris Jansons, jaunais "Škoda" zīmola importētāja struktūras vadītājs Latvijā.

"Otru jauno "Škoda" pilna servisa dīlera centru "Verta Auto" pilsētas daļā, kas nākošos gadus piedzīvos strauju attīstību – Biķernieku ielā 125 –, plānojam nodot klientu uzņemšanai jau 2019. gada sākumā. Projekta investors ir Igaunijā bāzēta kompānija "TKM Auto OÜ", kurai arī ir plaša pieredze auto nozarē Baltijas reģionā un tās simtprocentīgais īpašnieks ir "Tallinna Kaubamaja Grupp" AS," norāda Jansons.

"Intensīvi tiek strādāts arī pie "Škoda" pārstāvniecību attīstības Vidzemes, Kurzemes un Latgales reģionos. Uzņēmums "Auto 100" un investīciju kompānija "Adole Invest" pašas neplāno piedalīties un attīstīt dīleru uzņēmumus Latvijā, tāpēc pildīs importētāja funkcijas tirgū," skaidro jaunais "Škoda" zīmola importētāja struktūras vadītājs Latvijā.

Atjaunotais "Škoda" modeļu gammas piedāvājums iekļaus pilnībā izmainītu bāzes aprīkojumu, kā arī cenu piedāvājumu, apliecinot, ka "Škoda" ir viena no labākajām izvēlēm Latvijas auto tirgū un saskan ar pieredzi citur Eiropā, kur klientu lēmumi par labu "Škoda" tiek balstīti uz zemām uzturēšanas izmaksām, uzticamu produktu un dīleru tīklu. "Auto 100" Latvijas filiāle ir uzsākusi darbus pie dīleru tīkla attīstīšanas Latvijā, lai "Škoda" esošajiem un topošajiem klientiem nodrošinātu pakalpojumu pieejamību augstākajā līmenī.

"Mums ir uzticēts ļoti interesants un atbildīgs izaicinājums – pilnībā pārstrukturēt "Škoda" modeļu gammu un piedāvājumu tirgū, dīleru tīklu un "Škoda" zīmola nākotnes atpazīstamību. Mēs saredzam zīmolam lielu potenciālu Latvijas tirgū un esam lepni par mums doto iespēju ar jaunu un spēcīgu dīleru tīkla starpniecību piedāvāt klientiem pilnībā atjaunotu "Škoda" modeļu gammu, kas atbilst jaunākajām nozares tendencēm, un balstās uz tehnoloģiju, drošības, vadītāja asistentu, komforta, braukšanas prieka un "Simply Clever" risinājumiem," stāsta Jansons.

"Mūsu mērķis ir uzlabot tirgus pozīcijas segmentos, kuros "Škoda" ir pārstāvēta ar saviem modeļiem. Kā piemēram, "Fabia", piedāvājot pilnīgi jaunu un mūsdienīgu standarta aprīkojumu, kas papildināts ar individualizēšanas iespējām, kas potenciāli piesaistītu vairāk privāto pircēju. Savukārt "Rapid" ar savu skaidro modeļu piedāvājumu piesaistīs jaunu klientu loku un jau 2019. gadā savā saimē uzņems arī krosovera modeli," atklāj Jansons.

""Škoda Octavia" modeļi nostiprinās savu lomu un vietu kompaktklases, kā arī vidējā sedana un universāļa segmentos ar pārpozicionētu piedāvājumu, aprīkojumu un cenu politiku, tādējādi piesaistot papildus klientus ar atraktīvajiem "RS" un "Scout" modeļiem. "Superb" modelis piedzīvos ne tikai izmaiņas aprīkojumu līmeņos un cenu politikā, bet arī dzinēju un transmisiju piedāvājumā, pierādot savas priekšrocības attiecībā pret tā galvenajiem konkurentiem. Augsta salikšanas kvalitāte rūpnīcā, izcils aprīkojumu pakotņu piedāvājums drošībai un vadītāja asistentiem, kā arī "premium" kvalitātes salona apdares materiāli būs "Superb" modeļa vizītkarte. Tas viss būtiski uzlabos "Superb" pozīcijas vidējās klases sedana un universāļa biznesa un privāto klientu segmentā," skaidro Jansons.

"Visbeidzot, "Škoda" krosoveri – "Kodiaq" un "Karoq". "Kodiaq" ir unikāls produkts, kas piesaista jaunu un plašu klientu loku ar augstām kvalitātes prasībām, funkcionalitāti, drošību, komfortu un, protams, ģimenes vajadzībām. "Kodiaq" ar septiņu sēdvietu aprīkojumu ir mainījis tirgu un piesaistījis minivenu klientu uzmanību, piedāvājot salona ietilpību apvienojumā ar krosovera braukšanas īpašībām. Jaunais "Karoq" – "Škoda" kompaktklases krosovers – piedzīvos savu pirmizrādi Frankfurtes starptautiskajā auto izstādē, kas norisināsies šī gada septembrī. Neilgi pēc tam, vēlā rudenī, "Karoq" sagaidīsim arī Latvijā," rezumē "Auto 100" Latvijas filiāles vadītājs.

Līdz šim "Škoda" marku Latvijā pārstāvēja SIA "Karlo Motors".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!