Viena mēneša laikā kopš virtuālā auto zādzību riska kalkulatora ieviešanas informācija pieprasīta teju 25 000 reižu, liecina apdrošināšana sabiedrības "Balta" un SIA "Autonams" dati.
Visvairāk iespēju virtuāli pārbaudīt sava spēkrata zādzības un apzagšanas risku izmantojuši jaunākā izlaiduma gada automašīnu īpašnieki – 18% no visiem pieprasījumiem bijuši par 2016. un 2017. gada transportlīdzekļiem. Savukārt godpilnajā otrajā vietā ierindojas 2006. un 2007. gada spēkrati, par kuriem informācija pieprasīta 3535 reizes jeb 14% gadījumu no kopējā pieprasījumu skaita.
Spēkratu zīmolu vidū vislielākā interese bijusi par BMW (13%), "Audi" (11%), "Volkswagen" (11%) un "Volvo" (10%) automašīnām, kam seko "Toyota" (7%), "Mercedes-Benz" (4%) un "Opel" (4%) spēkrati. Meklētāko auto zīmolu topa desmitniekā ierindojas arī "Nissan", "Ford" un "Škoda". Savukārt populārākie automašīnu modeļi, par kuriem visbiežāk pieprasīta informācija par zādzības un apzagšanas risku, ir BMW 5. sērija (4%), "Volkswagen Passat" (4%) un "Audi A6" (3%).