"Mūsdienās jaunu automašīnu iegāde ir popularizējusies un kļuvusi pat par sava veida modi. Cilvēki ir sākuši saprast, ka automašīna nav mūžīga, un to ir vērts mainīt ik pēc trīs līdz pieciem gadiem. Šī kultūra nav aizsākusies vakar, tā bija vāji jūtama jau pirms desmitgades, un pēdējos gados tās aprises ir kļuvušas arvien izteiktākas," ar saviem uzskatiem par Latvijas automašīnu tirgu dalās "FIAT Chrysler Automotive" (FCA) pārdošanas nodaļas vadītāja Latvijā Baiba Latkovska.
Jaunu automašīnu pārdošana Latvijā katru gadu pieaug par padsmit vai pat vairākiem desmitiem procentu. Saskaņā ar Eiropas automašīnu ražotāju asociācijas datiem (ACEA) Latvijā jaunu automašīnu pārdošanas apjomi gada laikā palielinājušies par 3,3% līdz 11,5 tūkstošiem. Vien šī gada augustā, salīdzinot ar pagājušā gada augustu, pārdoto automašīnu skaits Latvijā ir audzis par 25,8 %, reģistrētas 1469 jaunas automašīnas.