Lēmums par šo summu piešķiršanu katru gadu tiek pieņemts kopā ar attiecīgā gada valsts budžetu. Nākamā gada valsts budžeta pieņemšanas process šobrīd notiek pilnā sparā, un, cerams, nauda šiem nolūkiem atradīsies. 2020. un 2030. gada mērķi Latvijai ir saistoši un, ja nauda neatradīsies tagad, tad vēlāk par to būs jāmaksā vienalga, bet jau kā desmitiem miljonu sodanaudas gadā Eiropai.
Sešu gadu laikā Latvijas autoparkā ir nonākuši mazāk par 300 ar elektroenrģiju darbināmu automobiļu. Šī gada vidū pielaide ceļu satiksmei bija 288 vieglajiem pasažieru un komercautomobiļiem – no tiem 174 tika iegādāti 2014. gadā, kad bija pieejams Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta (KPFI) finansējums. Savukārt lielākā daļa no pārējiem nedaudz virs 100 Latvijā reģistrētajiem elektromobiļiem ir nonākuši šeit laika posmā no 2015. līdz 2017. gadam, katru gadu ap 10 jauniem un apmēram 20 lietotiem spēkratiem, liecina Auto asociācijas apkopotā informācija.