Foto: Shutterstock

Gada tumšākajā, līdz ar to ceļu satiksmē bīstamākajā laikā, Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) sāk informatīvi izglītojošu kampaņu par gājēju drošību pilsētā "Redzi – paredzi!" Kampaņas mērķis ir pievērst autovadītāju uzmanību potenciāla riska situācijām pilsētās un iepazīstināt vadītājus un gājējus ar bīstamu situāciju priekšvēstnešiem.

Kampaņas pamatā ir pieredzējušu autovadītāju atziņas par drošāku braukšanu, jo līdz ar pieredzi veidojas teju vai sestā maņa –, redzot noteiktus apstākļus, spēt paredzēt riskantas situācijas. Profesionāli taksometru vadītāji, preču piegādātāji un autoskolu instruktori – cilvēki, kas lielāko dienas daļu pavada pie auto stūres, dalās atziņās par situācijām, kad jābrauc īpaši uzmanīgi, un par gājēju (ne)paredzamo uzvedību uz ielas.

Gājējs, kurš klausās mūziku austiņās, var būt ceļu satiksmei bīstams – viņš ir "izslēdzis" vienu no savām maņām – daļēji novērsis uzmanību no ceļa un nedzird tuvojošās briesmas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!