Spānijā, Vācijā, Lielbritānijā, Francijā pieprasījums pēc elektroauto un hibrīdiem pieaug tik strauji, ka, pēc transporta ekspertu domām, jau pēc pieciem vai septiņiem gadiem Eiropas satiksmē katrs astotais varētu būt elektroauto. Tiesa, Latvija pagaidām šajā ziņā atpaliek.
"Klimata pārmaiņu instrumenta programma, kurā Elektromobilitātes attīstības plāna ietvaros tika atbalstīta elektroauto iegāde, turpināta netiek. Protams, ir nepieciešamas investīcijas uzlādes punktu tīkla attīstībā, taču gan Latvijas, gan citu valstu pieredze liecina, ka vislielākais stimuls elektroauto iegādei ir finanšu atbalsts. Bez tāda nav iztikusi ne pirmrindniece Norvēģija, ne Nīderlande, ne arī citas Eiropas valstis," stāsta Norvelis.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit