Tāpat kā "Karlo Motors", arī "Citroën" ir notikušas lielas pārmaiņas, un zīmols sev par mērķi noteicis pilnīgu "Citroën" slavas atjaunošanu, ienesot svaigas vēsmas autobūves nozarē ar modeļiem, kas ir unikāli savā dizainā, komfortā un tehnoloģijās. Atjaunojot zīmola solījumu "Esi atšķirīgs, jūties labi!", "Citroën" mērķis ir palielināt pārdošanas apjomu no 1,2 miljoniem līdz 1,6 miljoniem visā pasaulē līdz 2020. gadam.
"Esam priecīgi uzsākt sadarbību tieši ar "Citroën" auto marku, jo redzam tajā lielu potenciālu ne tikai komerctransporta segmentā," par jauno sadarbību teic Kārlis Bole, viens no "Karlo Motors" dibinātājiem un valdes locekļiem.
Savukārt "Karlo Motors" valdes locekle Solvita Koemeca uzsver zīmola "Citroën" fundamentālās pārmaiņas pēdējo gadu laikā: ""Citroën" pēdējo piecu gadu laikā ir veicis būtiskas zīmola pārmaiņas, iedvesmojoties no mums - auto lietotājiem, un jau šodien "Citroën" ir pavisam cits "Citroën" nekā piecus, desmit gadus atpakaļ.
Zīmols ir fundamentāli mainījies: jauns auto piedāvājums, kas ar spēcīgu dizainu un inovatīvām tehnoloģijām satricinājis Eiropas auto tirgu, un pakalpojumu daudzveidība, piemēram, mobilā aplikācija "Mans Citroën", kas jau drīzumā Latvijas "Citroën" klientiem nodrošinās pilnu informāciju par savu auto, sākot no iegādes brīža līdz ikdienas lietošanai: cik kilometri nobraukti, kur auto novietots, kad jāveic apkopes, kādas apkopes veiktas un tamlīdzīgi. Ne velti 2016. gadā Francijas pilsoņi ir nodēvējuši "Citroën" par vismīlētāko auto zīmolu Francijā."
"Tevis iedvesmots!" Tieši ar šādu vīziju Frankfurtē "Citroën" prezentēja savus jaunos modeļus: "Jumpy", elektromobili "E-Mehari", "C3" un "C3 Aircross". "Citroën" šobrīd ir pionieris daudziem jauniem risinājumiem, kā "PureTech" benzīna dzinējs, kas jau trešo gadu pēc kārtas ir atzīts par Gada dzinēju, "Airbump", kas pasargā "Citroën" auto no kaitinošajiem skrāpējumiem, "ConectedCam", kas uzlabo drošību uz ceļa, jo visu to, ko braucot vēlēsieties iemūžināt bildēs, varēsiet izdarīt ar "Citroën" auto kameras, nevis telefona palīdzību. Tāpat tuvākajos mēnešos klajā nāks "Citroën" modeļi, kas dēvēti par "lidojošo tepiķi", šo efektu panākot ar inovatīvajiem hidrauliskajiem spilveniem.
Savukārt "Citroën C3" var lepoties ar pārdotākā jaunā modeļa titulu. Tas pilnībā ir sava laika bērns: moderns, ar optimistisku dizainu, krāsu akcentiem un grafiskiem elementiem. Izteiksmīgā un unikālā forma padara to uzreiz atpazīstamu savā segmentā. "C3" aprīkots ar inovatīvām un intuitīvām tehnoloģijām, kā, piemēram, iebūvētā kamera, ātrumu ierobežojošo zīmju atpazīšana, joslu pamešanas brīdinājuma sistēma, auto novietošanas palīgsistēma un citas.
"Citroën SpaceTourer" piemīt zemākais degvielas patēriņš savā segmentā, to var izvēlēties ar 8 vai 9 vietām, kā arī ar trīs garumiem. Arī "SpaceTourer" aprīkots ar inovatīvām un intuitīvām tehnoloģijām: brīvroku režīmā vadāmas sānu slīddurvis, ātrumu ierobežojošo zīmju atpazīšana, automātiska tālo gaismu funkcija, krāsains priekšējā stikla displejs acu augstumā, auto novietošanas palīgsistēma un citas.
"Citroën C4 Picasso" un "Grand Picasso" ir ietilpīgi un komfortabli ģimenes auto modeļi ar līdz septiņām sēdvietām, diviem garumiem un panorāmas stiklu. "C4 Picasso" un "Grand Picasso" aprīkoti ar inovatīvām un intuitīvām tehnoloģijām: ātrumu ierobežojošo zīmju atpazīšana, ārkārtas bremzēšanas palīgsistēma, bezroku režīmā atverams bagāžas nodalījums, krēsli ar masāžas funkciju, auto novietošanas palīgsistēma un citas.
"Citroën" vēlas vairot savu popularitāti un tikt asociēts ar neparastām, pat ekscentriskām automašīnām. Tieši tāpēc jau šobrīd izziņotas modernizācijas (facelift) 2018. gadam: martā iznāks "C4 Cactus", jūnijā "Berlingo" un oktobrī "C5 Aircross".
"Karlo Motors" dibināts 1995. gadā ar sākotnējo nosaukumu "Karlo", apvienojoties četriem azartiskiem auto cienītājiem – Kārlim Bolem, Aivaram Apkalnam, Jānim Kirilko un Nikolajam Kosjakam. "Karlo" uzsāka savu darbību ar mazlietotu auto tirdzniecību. Bizness veiksmīgi attīstījās, un 2001. gadā tika nodibināts "Karlo Motors", kas kļuva par vienīgo "Škoda auto" pārstāvi Latvijā. "Karlo Motors" prata ļoti strauji iecelt Latvijas auto braucējiem vēl nezināmo "Škoda" zīmolu iecienītāko zīmolu topā, kur tas ir stabili turējies TOP-5 visus šos gadus. Šogad "Karlo Motors" ir kļuvis par multizīmolu auto pārstāvi, uzsākot sadarbību ar "Citroën", kā arī turpinot "Škoda" un "Volkswagen" auto servisu nodrošināšanu.