Tāpat kā "Karlo Motors", arī "Citroën" ir notikušas lielas pārmaiņas, un zīmols sev par mērķi noteicis pilnīgu "Citroën" slavas atjaunošanu, ienesot svaigas vēsmas autobūves nozarē ar modeļiem, kas ir unikāli savā dizainā, komfortā un tehnoloģijās. Atjaunojot zīmola solījumu "Esi atšķirīgs, jūties labi!", "Citroën" mērķis ir palielināt pārdošanas apjomu no 1,2 miljoniem līdz 1,6 miljoniem visā pasaulē līdz 2020. gadam.
"Esam priecīgi uzsākt sadarbību tieši ar "Citroën" auto marku, jo redzam tajā lielu potenciālu ne tikai komerctransporta segmentā," par jauno sadarbību teic Kārlis Bole, viens no "Karlo Motors" dibinātājiem un valdes locekļiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit