Lai apmeklētājiem piedāvātu vēl plašāku automarku, automobiļu un komerctransporta klāstu, izstādē "Auto 2018" halle Nr. 2 pirmo reizi tiks atvēlēta tikai jauno automobiļu sadaļai.
Lai būtu vieglāk orientēties izstādes plašajā piedāvājumā, šoreiz visa halle Nr. 1 būs paredzēta autonozares profesionāļiem – tur notiks "Auto mehānika" un "Transporta tehnika". Šeit varēs iepazīties ar aktuālāko nozares piedāvājumu, sākot no rezerves daļām un beidzot ar industriālo tehniku.
Savukārt Baltijas lielākajam autotūninga šovam "Auto Exotica" Ķīpsalā tiks būvēta papildu trešā halle, kur apmeklētāji ieraudzīs labākos un jaunākos tūninga šedevrus, drifta un dragreisa automobiļus, hotrodus un louraiderus no Eiropas un Skandināvijas valstīm. Neizpalikšot diskžokeji, skaistas meitenes un ballītes atmosfēra.
"Pēc 11 gadu pārtraukuma izstāde "Auto" atkal notiks trīs hallēs. Prieks, ka tā attīstās un interesentiem varam piedāvāt vēl plašāku ekspozīciju un daudzpusīgāku saturu. Turklāt tematiskais dalījums trīs hallēs palīdzēs apmeklētājiem vieglāk orientēties izstādes plašajā piedāvājumā un veiksmīgāk atrast nepieciešamo," norāda "Auto" vadītājs Gints Šāvējs.
Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, 2017. gada nogalē ir vērojama lielāka interese par dalību izstādē. Līdz decembra sākumam jau vairāk nekā 65% no izstādes "Auto 2018" kopējās ekspozīcijas laukumiem ir rezervēti, informē izstādes organizatori.
Šobrīd ir zināms, ka jauno automobiļu sadaļā oficiālie autotirgotāji prezentēs vairāk nekā 20 vieglo auto un komerctranporta zīmolu jaunākos automodeļus. To vidū būs tādas automarkas kā "Volkswagen", "Opel", "Lexus", "Honda", "Jeep", "Subaru", "Nissan", "Mitsubishi", "Renault" un citas.
Savukārt "Auto mehānikā" dalību jau ir pieteikuši tādi nozarē zināmi uzņēmumi kā "Intercars Latvija", "Liqui Moly", "Autopalete", "Krown", "Riepas.com", "Turbomotors", "Astarte Nafta", "Neste Latvija" un citi.
2017. gadā izstādē "Auto" piedalījās 203 uzņēmumi no astoņām Eiropas valstīm. Trīs dienu laikā "Auto 2017" apmeklēja 40 987 interesenti (rekordliels skaits pēdējo 10 gadu laikā), kas ir par 20% vairāk salīdzinājumā ar gadu iepriekš. Turklāt 26% apmeklētāju bija speciāli aicināti nozares profesionāļi un biznesa klienti.