Kompānija "Anheuser-Busch", kura plašāk pazīstama kā "Budweiser" alus ražotājs, pasūtinājusi 40 elektriskos kravas vilcējus "Tesla Semi". Ņemot vērā, ka viens šāds auto maksās vismaz 150 tūkstošus dolāru, šī darījuma apjoms ir vismaz seši miljoni ASV dolāru.
Alus ražotājs plāno šos elektriskos kravas auto izmantot "Budweiser" alus piegādei pa vietējiem loģistikas centriem. Turklāt fakts, ka šie kravas auto darbojas tikai ar elektrību, alus ražotājam līdz 2025. gadiem savas darbības rezultātā radīto CO2 izmešu daudzumu ļaus samazināt par 30 procentiem. Turklāt, ņemot vērā "Anheuser-Bush" plašo tirdzniecības tīklu, šāds CO2 izmešu daudzuma samazinājums būtu ekvivalents tam, ja visā pasaulē ik gadu pārstātu braukt 500 tūkstoši vieglo automašīnu ar iekšdedzes dzinēju.
Iepriekš par 10 elektrisko kravas vilcēju "Tesla Semi" iegādi paziņoja kurjerdienests "DHL", kas tos savā darbā izmēģinās tajos maršrutos, kas izpildāmi tajā pašā dienā. Par līdzīgu ieceri izmēģināt "Tesla Semi" izteicis arī mazumtirdzniecības tīkls "Wal-Mart" un autoparku operators "J.B. Hunt".