Baltijas valstis kopumā "Toyota" hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis par 74%. Latvijas klientu vidū vislielākais pieprasījums pēc jaunajiem auto ir SUV segmentā, tostarp arī starp hibrīdu modeļiem – 54% kopumā Latvijā pārdoto "Toyota" apvidnieku ir hibrīdi.
Aleksejs Radionovs, AS "WESS" izpilddirektors: "Pieprasījums pēc alternatīvajām un hibrīda piedziņām stabili pieaug, augot iespējām izvēlēties sev tīkamu auto modeli ar hibrīddzinēju, par to liecina pērn strauji augošie "Toyota RAV4" pārdošanas apjomi, kas pērn divkāršojās."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit