Kompānija "Porsche" pārtraukusi savu modeļu versiju ar dīzeļdzinēju ražošanu – "Macan S Diesel" un "Panamera 4S Diesel". Pērn debitējušais jaunās paaudzes apvidus automobilis "Cayenne" tā arī netika prezentēts versijā ar dīzeļdzinēju. Lēmumu pārtraukt "Porsche" ražošanu versijās ar dīzeļdzinēju autoražotājs skaidro ar pieprasījuma struktūras maiņu un arvien stingrākām prasībām pret šo motoru ekoloģiju.
2017. gadā pasaulē tika pārdoti 97 tūkstoši "Porsche Macan" apvidnieku, no kuriem tikai mazākā daļa bija aprīkoti ar dīzeļdzinēju. Savukārt "Panamera" realizācijā modifikācijas ar dīzeļa spēka agregātu bija pieprasītas pamatā tikai Eiropā un arī tad tikai 15 procentos gadījumu.
Rezultātā "Porsche" nolēmis attiekties no investīcijām šāda degvielas tipa motoru pilnveidošanā un dubultojusi investīcijas elektrisko modifikāciju izstrādē.
Tāpat "Porsche" lēmums atteikties no dīzeļdzinējiem savā piedāvājumā daļēji ir saistīts ar reakciju uz "dīzeļgeitu", kurā tika ierauti "Volkswagen" koncerna rīcības dēļ.
2017. gada vasarā Vācijas varasiestādes lika "Porsche" atsaukt 22 tūkstošus "Cayenne" apvidus automobiļu ar trīslitru dīzeļdzinēju un pārprogrammēt to dzinēju elektronisko vadības bloku. Savukārt Vācijas ekoloģiskā organizācija "Deutsche Umwelthilfe" tiesā pieprasīja no "Porsche" naudassodu 110 miljonu eiro apmērā.
Pirmais "Porsche" sērijveida automobilis ar dīzeļdzinēju debitēja 2009. gadā "Cayenne" apvidus auto izpildījumā.