Kompānija "Volkswagen" (VW) plāno pirmo reizi kopš 2012. gada modernizēt savas markas logotipu, gatavojoties elektromobiļu ērai un atsvaidzinot savu autoražotāja tēlu pēc nesenās dīzeļgeitas, vēsta aģentūra "Bloomberg".
Jaunais VW logotips tiks prezentēts nākamgad, kad vācu autoražotājs plāno arī prezentēt vairākus jaunus elektromobiļus, preses īssaietā Berlīnē paziņojis VW tirgvedības (mārketinga) vadītājs Johens Zengpīls.
Ņemot vērā mūsdienu tendences, VW logotips tiks pārveidots tā, lai tas vienlīdz labi izskatītos gan uz automobiļa priekšdaļas, gan viedtālruņa ekrānā. Pirms sešiem gadiem modernizētā VW emblēma tika padarīta ar izteiktāku trīsdimensiju efektu un kopumā ir mainījusies tikai nedaudz kopš autoražotāja reorganizācijas pēc Otrā pasaules kara.