Foto: Publicitātes foto

"Audi e-tron" prototipa ražošanas versija apliecina jauna "Audi" laikmeta sākumu, no klasiska autoražotāja kļūstot par paraugu mobilitātei un piedāvājot klientiem piemērotus risinājumus automašīnu uzlādei gan mājās, gan esot ceļā.

"Audi e-tron" prototips ir pirmais automobilis tirgū, kuru uzlādes stacijās iespējams uzlādēt līdz 150 kW. Nepilnu 30 minūšu laikā elektriskais apvidus automobilis ir gatavs nākamajam garā pārbrauciena posmam, ko nodrošina lielais litija jonu akumulators, testa braukšanas laikā ļaujot veikt pat vairāk nekā 400 kilometru distanci.

"Audi e-tron" ir nogādāts Faradeja būrī simboliska eksperimenta veikšanai. Tas atrodas "Siemens" augstsprieguma testa laukumā, Berlīnes slēgiekārtu ražotnē. Galvenajā zālē atrodas mājas izmēra impulsa sprieguma ģenerators un "Audi e-tron" prototips ir novietots tā vidū. Gaismas stari ar elektrībai raksturīgu pulsējošu krakšķēšanu zib pār automobiļa jumtu – eksperti pret to ir pavērsuši dzirksteļojošu spriegumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!