"Zebra" vadītājs Pauls Timrots atzīst, ka ar automobili, kam stūre ir labajā pusē, braukt ir ļoti jocīgi –, tā vietā, lai pārslēgtu manuālās transmisijas pārnesumu, rodas vēlme attaisīt logu labajā pusē. Tāpat jūk pagrieziena rādītāja un logu tīrīšanas vadības svira –, vēloties ieslēgt pagrieziena rādītāju, intuitīvi ieslēdz logu tīrītājus, jo spēkratiem ar stūri labajā pusē arī šīs sviras ir novietotas otrādi. "Labi, ka vismaz pedāļi ir savā vietā," atzīst Timrots.
"Visas rīcības ar stūri un rokām ir tizlas vienkārši," pukojas "Zebra" vadītājs, "vismaz grāvī mēs neiebrauksim, par to te nav bēdu, jo to tiešām redzēsim, galvenais ar otru pusi kaut ko nenonest. Tikko sāc darboties ar instinktiem, ir problēmas, viss jādara tikai ar prātu! Ja būs kādas nepatikšanas, tāpat ķersim un grābsim pie tā, kā esam pieraduši."
Tomēr vistrakāk šajā izmēģinājumā bija mēģināt kādu apdzīt uz šosejas. Timrots pat nemēģināja to darīt, jo tik daudz automobiļa kreisās puses izvirzīt pretējā braukšanas joslā nebija gatavs riskēt.
Jau rakstījām, ka aprīlī Saeima lēma, ka no 1. novembra Latvijā būs atļauts reģistrēt automašīnas, kurām stūre atrodas labajā pusē. Tāpat kā līdz šim šādām automašīnām būs jāīsteno virkne tehnisko prasību, taču stūres atrašanās puse nebūs jāmaina. Šādu priekšlikumu deputāti atbalstīja, atsaucoties uz Eiropas Savienības tiesas spriedumu. Tajā pēc būtības norādīts, ka prasība mainīt stūres atrašanās pusi šādām automašīnām ierobežo personu brīvu pārvietošanos.