Kompānija "Toyota" prognozē, ka pēc 2020. gada ar ūdeņradi darbināmo degvielas šūnu elektrisko automobiļu (FCEV) globālais pārdošanas apjoms ievērojami pieaugs – līdz vismaz 30 tūkstoš eksemplāriem gadā salīdzinājumā ar 3000, kas tiek saražoti šobrīd.
Lai sagatavotos šai izaugsmei, uzņēmums plāno ražošanai izmantot divas jaunas, iespaidīgas ēkas: pilnīgi jauno ēku blakus esošajai automobiļu ražotnei, lai paplašinātu degvielas šūnu bloku plašražošanu, un jaunu konveijeru esošajā ražotnē, kur ražotu augstspiediena ūdeņraža tvertnes.
Kā tehnoloģija degvielas šūnu bloki ir pārbaudīti un gatavi ražošanas mēroga palielināšanai. 2014. gada nogalē "Toyota" tirgū laida plašražošanas degvielas šūnu sedanu "Mirai". Katru gadu ražošanas un pārdošanas apjomi ir pieauguši – no apmēram 700 eksemplāriem 2015. gadā līdz aptuveni 2000 automobiļiem 2016. gadā un aptuveni 3000 automobiļiem 2017. gadā. "Toyota" gadā pārdoto FCEV mērķis ir apmēram līdz 2020. gadam visā pasaulē sasniegt 30 tūkstoš eksemplāru.