VW T-Roc prezentācija Rīgā - 26
Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

"Volkswagen" (VW) šā gada pirmajos četros mēnešos Latvijā pārdevis par 16% vairāk automobiļu nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Straujākā izaugsme reģistrēta krosoveru segmentā, kurā "Tiguan" tirdzniecības apjoms sasniedzis rekordaugstu līmeni, kā arī strauji aug pasūtījumu skaits jaunajam "T-Roc".

"VW zīmola automobiļu pārdošanas rezultāti gada pirmajos četros mēnešos ir ļoti iedvesmojoši. Arī veiksmīga mūsu līdz šim mazākā vieglā apvidus automobiļa "T-Roc" nonākšana tirgū būtiski ietekmēja mūsu labos darbības rezultātus. Pasūtījumu apjoms turpina pieaugt, tāpēc mēs paredzam uzrādīt vēl labākus rezultātus turpmākajos mēnešos. Spēcīgs produktu klāsts un jaunākas inovācijas nozarē nodrošina mums iespēju turpināt būt vienam no iecienītākajiem auto zīmoliem Baltijā," norāda VW zīmola vadītājs Justs Nekrošius.

Būtiskākais panākums šā gada pirmajos četros mēnešos ir aizvien pieaugošais pieprasījums pēc vieglo apvidus automašīnu (SUV) modeļiem, kas Baltijas valstīs audzis par 15,6%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2017. gadā.

A0 jeb mazo SUV segments attīstās visstraujāk, Baltijas valstīs vidēji uzrādot 36,2% izaugsmi. Tas atspoguļojas arī VW tirdzniecības rezultātos un produktu portfelī. Šobrīd tirgū zīmols piedāvā trīs SUV modeļus – "Tiguan", "Tiguan Allspace" un "T-Roc", taču vasaras vidū šos modeļus papildinās zīmola flagmanis – pilnībā jaunais "Touareg".

VW pārdotākie modeļi gada pirmajos mēnešos ir "Golf", "Tiguan" un "Passat", kā arī cilvēku interese pieaug par "Arteon" un "T-Roc". Patērētāju paradumi demonstrē, ka "Tiguan Highline" un "R-Line" kombinācija ir ļoti populāra, jo 44% no visiem "Tiguan" pasūtījumiem ir ar "R-Line" komplektāciju. Turklāt "Arteon R-Line" versija ir vispieprasītākā un patērētāju vidū novērtētākā versija, sastādot 90% no visiem "Arteon" pasūtījumiem.

Kā ziņots iepriekš, pagājušais gads VW zīmolam bijis visu laiku labākais gads gan globālā, gan vietējā līmenī. Pasaulē tika sasniegts jauns piegādāto automobiļu rekords – 6,23 miljonu vienības, kas ir par 4,2% vairāk nekā pirms gada. Šī tendence turpinās arī 2018. gadā. Šā gada pirmajā ceturksnī, piegādājot vairāk nekā 1,5 miljonus automobiļu (kas ir par 5,9% vairāk nekā pērn), VW zīmols sasniedza uzņēmuma vēsturē labāko piegāžu rezultātu attiecīgajā periodā.

Šogad VW fokusējas uz attīstību apvidus automobiļu (SUV) segmentā. 2018. gads iesācies ar jauna pilsētas krosovera "T-Roc" nonākšanu tirgū strauju izaugsmi piedzīvojošajā A0 segmentā.

Vasarā tirgū būs pieejams jaunais zīmola flagmanis "Touareg", kas savu pirmizrādi globālo pirmizrādi piedzīvoja 23. martā Pekinā. Līdz 2018. gada beigām VW prezentēs arī SUV saimes mazāko modeli – "T-Cross", kas klientiem Baltijas valstīs būs pieejams 2019. gadā. Tādējādi līdz 2018. gada beigām klientiem tiks piedāvāts visu laiku plašākais VW SUV produktu portfelis ar kopumā pieciem dažādiem automobiļiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!