"Volkswagen" (VW) šā gada pirmajos četros mēnešos Latvijā pārdevis par 16% vairāk automobiļu nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Straujākā izaugsme reģistrēta krosoveru segmentā, kurā "Tiguan" tirdzniecības apjoms sasniedzis rekordaugstu līmeni, kā arī strauji aug pasūtījumu skaits jaunajam "T-Roc".
"VW zīmola automobiļu pārdošanas rezultāti gada pirmajos četros mēnešos ir ļoti iedvesmojoši. Arī veiksmīga mūsu līdz šim mazākā vieglā apvidus automobiļa "T-Roc" nonākšana tirgū būtiski ietekmēja mūsu labos darbības rezultātus. Pasūtījumu apjoms turpina pieaugt, tāpēc mēs paredzam uzrādīt vēl labākus rezultātus turpmākajos mēnešos. Spēcīgs produktu klāsts un jaunākas inovācijas nozarē nodrošina mums iespēju turpināt būt vienam no iecienītākajiem auto zīmoliem Baltijā," norāda VW zīmola vadītājs Justs Nekrošius.
Būtiskākais panākums šā gada pirmajos četros mēnešos ir aizvien pieaugošais pieprasījums pēc vieglo apvidus automašīnu (SUV) modeļiem, kas Baltijas valstīs audzis par 15,6%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2017. gadā.