
Pēc pagājušajā mēnesī sasniegtā apļa rekorda "Magny-Cours GP" trasē sportiskais hečbeks "Honda Civic Type R" ir uzstādījis jaunu apļa rekordu Spā-Frankošampas trasē Beļģijā sērijveida priekšpiedziņas automobiļiem – divas minūtes un 53,72 sekundes. "Type R" pilots ir bijušais FIA WEC LMP2 klases pasaules čempions Bertrāns Bagete, kas šobrīd ar "Honda NSX-GT" sacenšas "Super GT" sērijā "Nakajima Racing" komandas sastāvā.
Spā-Frankošampas trase ir viena no garākajām trasēm sacīkšu sezonā – 7,004 km – ar ļoti liela ātruma taisnēm un līkumiem, kā arī tehniski sarežģītiem mazāka ātruma posmiem un ievērojamām augstuma izmaiņām.
Runājot par "Type R" un tā vadāmību, Bertrāns Bagete teica: "Ar priekšējo riteņu piedziņu parasti ir nepietiekama pagriežamība, bet šis automobilis ir nevainojami līdzsvarots. Tas uzreiz sniedz lielu pārliecību, jo saņem lielisku stūres atbildes reakciju, sevišķi braucot "+R" režīmā. Šasija ir ļoti stingra, aizmugure – ļoti stabila un priekšgalam ir izcila vilce, nodrošinot labu priekšējo riteņu saķeri. Arī aerodinamiskā komplektācija ļoti palīdz automobilim izveidot labu saķeri ar segumu, braucot lielā ātrumā, tas ir satriecošs līmenis."