Saskaņā ar nesen "Kantar Emor" un "Kantar TNS" veikto aptauju "Auto zīmolu veselības indekss", cilvēki Latvijā, Igaunijā un Lietuvā automašīnu markas vērtē diezgan līdzīgi un zīmolu topā dominē tādas markas kā "Volkswagen" (VW), "Toyota" un "Audi".
Izvēloties nākamo auto, iedzīvotāji visbiežāk svārstās starp divu zīmolu automašīnām. Pēdējos gados ievērojami pieaugusi pircēju uzticība konkrētam auto zīmolam – divas trešdaļas respondentu kā nākamo apsver izvēlēties tādas pašas markas auto, kāds viņiem ir patlaban. 44% Latvijas iedzīvotāju un 31% lietuviešu dod priekšroku dīzeļdzinējam.
Pirms gadiem 10, jautājot cilvēkiem, kas būs viņu nākamais auto, visbiežāk tika nosauktas vācu augstākās klases automašīnu markas. Tagad galvenie favorīti tiek izvēlēti nedaudz pragmatiskāk – līderpozīcijās visās Baltijas valstīs ir VW un "Toyota". Kad Latvijas automobiļu īpašniekiem tika vaicāts, kurus auto zīmolus viņi visticamāk izvēlēsies, ņemot vērā savas vajadzības un dzīvesveidu, trešdaļa no aptaujātajiem minēja VW, bet ceturtā daļa – "Toyota" un "Audi".