Foto: Publicitātes foto

Pirmdien, 2. jūlijā, apritējuši divi gadi kopš grandiozo rekonstrukciju piedzīvojušais Rīgas Motormuzejs (RMM) ir atklāts apmeklētājiem. Jo īpašāku šo dienu padarīja vairāk nekā 3000 Dziesmu un deju svētku dalībnieki, kas dinamiskajā svētku nedēļā atrada laiku paviesoties un apskatīt muzeja seno spēkratu ekspozīciju.

Rīgas Motormuzeju divu gadu laikā ir apmeklējuši aptuveni 350 000 cilvēku. Šajā laikā ir izkristalizējies, ka tā galvenais klients ir ģimene ar bērniem, kas veido 30% apmeklētāju. Visvairāk bērni un viņu vecāki novērtē iespēju līdzdarboties, izmēģināt dažādi darbināmus stendus, lai praktiskā veidā izzinātu auto vēsturi. Tādēļ ģimeņu iecienītākās vietas ekspozīcijā ir RAF busiņa apzīmēšana un Biķernieku trases virtuālās sacensības. Tāpat ģimenes, bet jo īpaši bērni, ir novērtējuši bērnu atpūtas stūrīti ar rūcošo auto, kā arī uz muzeja terasē ierīkoto interaktīvo spēļu laukumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!