Džeremija Klārksona automobiļu raidījums "The Grand Tour" ir tikai otrs skatītākais interneta videostraumēšanas servisu reitingā Lielbritānijā. Pēc pirmā pusgada datiem pirmajā vietā joprojām ir komēdijseriāls "Draugi", kas TV ēterā nonāca pirms 24 gadiem un kam pēdējā sērija tika uzfilmēta pirms 14 gadiem; šobrīd tas ir pieejams "Netflix" servisā.

Lielbritānijas valsts mediju regulatora "Ofcom" reitingā tika ņemti vērā tikai tie šovi un seriāli, kuriem pieeja ir caur interneta videostraumēšanas servisiem ar abonēšanas maksu.

2017. gada decembrī "The Grand Tour" raidījuma nedēļas auditorija "Amazon Prime" servisā bija pusotrs miljons cilvēku. Salīdzinājumā ar 2016. gadu "Amazon Prime" abonentu skaits, kuri noskatījās kādu no "The Grand Tour" raidījuma sērijām, saruka par septiņiem procentpunktiem – no 29 līdz 22%. Aptuveni puse "The Grand Tour" skatītāju ir tā saucamie milleniāļi, bet septiņi no 10 – vīrieši.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!