Džeremija Klārksona automobiļu raidījums "The Grand Tour" ir tikai otrs skatītākais interneta videostraumēšanas servisu reitingā Lielbritānijā. Pēc pirmā pusgada datiem pirmajā vietā joprojām ir komēdijseriāls "Draugi", kas TV ēterā nonāca pirms 24 gadiem un kam pēdējā sērija tika uzfilmēta pirms 14 gadiem; šobrīd tas ir pieejams "Netflix" servisā.
Lielbritānijas valsts mediju regulatora "Ofcom" reitingā tika ņemti vērā tikai tie šovi un seriāli, kuriem pieeja ir caur interneta videostraumēšanas servisiem ar abonēšanas maksu.
2017. gada decembrī "The Grand Tour" raidījuma nedēļas auditorija "Amazon Prime" servisā bija pusotrs miljons cilvēku. Salīdzinājumā ar 2016. gadu "Amazon Prime" abonentu skaits, kuri noskatījās kādu no "The Grand Tour" raidījuma sērijām, saruka par septiņiem procentpunktiem – no 29 līdz 22%. Aptuveni puse "The Grand Tour" skatītāju ir tā saucamie milleniāļi, bet septiņi no 10 – vīrieši.
"Ofcom" analītiķi norāda, ka puse no jaunajiem "Amazon Prime" abonentiem šo servisu sāka izmantot tieši "TopGear" ("Gāzi grīdā!") bijušo vadītāju Klārksona, Ričarda Hamonda un Džeimsa Meja jaunā raidījuma "The Grand Tour" dēļ.
"The Grand Tour" ir viens no visdārgākajiem šoviem pasaulē. "Amazon" neatklāj tā izmaksas, tomēr dažādu mediju aplēses liecina, ka bijusī "TopGear" trijotne ar "Amazon" līgumu uz trim gadiem noslēdza par 140 līdz 220 miljoniem ASV dolāru. Turklāt raidījums tika atklāts ar visdārgāko sižetu TV vēsturē – tā izmaksas tika novērtētas ap trim miljoniem eiro.
Tieši nesamērīgi augstās izmaksas pret ieguvumu ir iemesls, kas liek uzvirmot baumām, vai "Amazon Prime" pagarinās līgumu ar "The Grand Tour" raidījuma veidotājiem pēc šobrīd nolīgtās trīsgades pēdējās sezonas, kas ēterā nonāks rudenī.
Vēl laikā, kad "TopGear" trijotne pameta BBC un meklēja jaunas TV ētera iespējas, viens no potenciālajiem kandidātiem bija tiešsaistes serviss "Netflix". Tomēr pēc līguma noslēgšanas ar "Amazon" viens no "Netflix" vadības pārstāvjiem izteicās, ka Klārksona piedāvājums "nav bijis prasītās naudas vērts" un ka viņš ar "Amazon" noslēdzis "ļoti, ļoti, ļoti dārgu" līgumu, uzsverot, ka "TopGear" trijotne "pārdevusi sevi par daudz lielāku summu", nekā tas ir izdevīgi pasūtītājam.