Japāņu auto markas "Lexus" jaunākajai reklāmai "Intuīcijas vadīts" scenāriju pilnībā sacerējis mākslīgais intelekts (MI). Reklāmas video uzņēmis režisors Kevins Makdonalds, kura nopelnu sarakstā ir tādas filmas kā "Pēdējais Skotijas karalis", Vitnijas Hjūstones biogrāfiskā filma "Vitnija" un ar Oskaru godalgotā dokumentālā filma "Viena diena septembrī".
Šī ir pasaulē pirmā sadarbība starp MI un atzītu jomas profesionāli, kuras mērķis bija noskaidrot robežas, kā cilvēki un mašīnas var strādāt nevainojamā saskaņā, pētot intuīcijas nozīmi šo divu dalībnieku attiecībās, lai demonstrētu jaunā "Lexus ES" sedana reakcijas iespējas.
Rezultāts ir minūti garš video, kas stāsta par "Lexus" Takumi meistaru, kurš pabeidz savu rūpīgo darbu un palaiž jauno "Lexus ES" pasaulē, kur tam draud iznīcība. Izšķirošā brīdī iejaucas automobiļa sadursmes novēršanas sistēma un glābj situāciju, apliecinot automobilī iebūvētās intuitīvās tehnoloģijas vērtību un efektivitāti.