Kompānija "Bloodhound Programme Ltd." ar rekorda spēkrata izstrādi nodarbojas no 2007. gada, tomēr šī gada oktobrī bankrotēja. Finansējumu uzņēmums nespēja rast "Brexit" dēļ radušās ekonomiskās situācijas dēļ, kā arī galveno partneru un sponsoru aiziešanas dēļ, starp kuriem bija arī "Jaguar Land Rover" grupa un ķīniešu autoražotājs "Geely".
Savā pēdējā versijā "Bloodhound SSC" bolīds bija nepilnas astoņas tonnas smags un 13,5 metrus garš. Tas aprīkots ar "Rolls-Royce" reaktīvo dzinēju "EJ200" un hibrīda raķešu motoru. Piemēram, kā degvielas sūknis šajā sistēmā tika izmantots pieclitru V8 kompresormotors no "Jaguar F-Type R".
2017. gadā ar šo prototipu tika veikts izmēģinājuma brauciens, sasniedzot 322 km/h. Nākamais testu etaps tika plānots tuksnesī Dienvidāfrikā, kur "Bloodhound SSC" bija jāsasniedz jau 966 km/h.
Lai uz sauszemes uzstādītu jaunu ātruma rekordu, ir jāpārsniedz 1228 km/h atzīme. Jauno ātruma rekordu bija plānots uzstādīt 2019. gadā.