Šādu priekšlikumu izstrādājusi Nacionālās nākotnes mobilitātes platforma, kura paredz transportlīdzekļu radīto kaitīgo izmešu divkārtīgu samazinājumu. Neskaitot braukšanas ātruma ierobežojuma noteikšanu uz autobāņiem, plāns paredz palielināt nodevu degvielai un tajā pašā laikā palielināt atbalstu elektromobiļu un hibrīdu ražošanai.
Ja Vācija nesamazinās transportlīdzekļu radīto kaitīgo izmešu daudzumu atmosfērā, tā varētu saņemt stingras Eiropas Savienības soda sankcijas. Vācijā transportlīdzekļu kaitīgo izmešu daudzums nav mazinājies kopš 1990. gada.
Nacionālās nākotnes mobilitātes platforma sava plāna izstrādi pabeigs martā.
Vācijas autobāņi ir vienīgie koplietošanas satiksmes ceļi Eiropā, kur nav braukšanas ātruma ierobežojuma. Vācijā autobāņus ieviesa Trešā reiha laikā pagājušā gadsimta 30. gados pēc Ādolfa Hitlera iniciatīvas.