Kampaņa 'Izkāp no telefona!' guvusi rezonansi autovadītāju un darba devēju auditorijās
Foto: Publicitātes foto

Plaša sabiedrības iesaiste sociālajos tīklos, atgriezeniskā saite no autovadītājiem, bērni, kas aizrāda vecākiem par mobilā telefona lietošanu auto vadīšanas laikā, vairāki desmiti sociāli atbildīgu uzņēmumu un sabiedrībā zināmu cilvēku, kas atbalstījuši kampaņas vēstījumus – šādi ir Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) īstenotās kampaņas "Izkāp no telefona!" rezultāti.

Lai plašākā sabiedrībā aktualizētu mobilo ierīču lietošanas bīstamību auto vadīšanas laikā un mazinātu to Latvijas autovadītāju skaitu, kuri, neņemot vērā risku, lieto viedierīces pie stūres, pagājušā gada nogalē CSDD aicināja autovadītājus nekļūt par zombijiem un mainīt savus paradumus.

"Iekāpjot auto, izkāp no telefona! Tieši tik vienkāršs bija mūsu aicinājums, kuram pievienojās ne vien simtiem autovadītāju, bet arī vairāki desmiti darba devēju, uzņēmumu un sabiedrībā zināmu personu. Ar katru dienu pieaug kampaņas atbalstītāju skaits; darba devēji par šo problēmu aktīvi turpina runāt, rīkojot seminārus, veidojot izglītojošus plakātus un rakstus uzņēmumu avīzēs, un pat liftos liekot zombiju uzlīmes. Katrs šāds atgādinājums noteikti liks autovadītājam aizdomāties –, vai tiešām pie stūres ir jārunā pa telefonu vai jāraksta ziņa," atgādina CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!