Pārdodot 12 320 jaunas automašīnas, "Toyota" uzstāda vēl nebijušu pārdošanas rekordu Baltijas valstīs. Turklāt katrs trešais pārdotais "Toyota" automobilis bijis ar hibrīda agregātu, portālu "Delfi" informēja markas importētājs "Toyota Baltic".
"Toyota", kas Latvijā ieņem otro vietu, pagājušajā gadā pārdeva 2727 jaunus automobiļus, kas ir par 9,6% vairāk nekā gadu iepriekš.
"RAV4" un "C-HR" ir kļuvuši par pārdotākajiem SUV
2019. gadā klientu izvēles iespējas kļūst plašākas gan ar jauniem modeļiem, gan dzinējiem. Ilgi gaidīto atgriešanos piedzīvo leģendārais "Camry", pārdošanā nonāk nākamās paaudzes "RAV4" un trīs jauni "Corolla" modeļi, kas visi ir pieejami kā hibrīdi. "Camry" un "RAV4" ir aprīkoti ar jaudīgāku un ekonomiskāku jaunās paaudzes hibrīda-elektrisko spēka piedziņu. "Corolla" hečbeka un universāļa gadījumā pirmo reizi var izvēlēties starp diviem hibrīdiem – 1,8 un 2 litru.
"Mūsu modeļu piedāvājumā gan vairs nav iemīļotā "Avensis", tomēr "Corolla" dažādās variācijās, atjauninātais "RAV4" un "Camry", kas pievienosies pavasarī, paplašinās klientu izvēles iespējas tieši ar uzlabotiem produktiem un motoru tehnoloģiju. Kopš šī gada katra jauna "Toyota" hibrīda modeļa akumulatoram būs spēkā desmit gadu garantija, kas pierāda mūsu tehnoloģijas augsto kvalitāti un ilgtspējību," atzīmēja "Toyota Baltic" valdes loceklis Mareks Maide.
"Divu gadu desmitu laikā esam pārdevuši vairāk nekā 12 miljonus hibrīdu, un, kā rāda Baltijas statistika, esam jaunā laikmetā – hibrīda-elektriskais transportlīdzeklis no alternatīvas tehnoloģijas kļūst par ikdienu. Tādēļ "Toyota" ir arī auto marka ar visplašāko hibrīda modeļu klāstu."
"Toyota ProAce" kļuvis par vienu no iecienītākajiem furgoniem
Latvijā "Toyota" ar 14,1% tirgus daļu notur otro vietu (pārdošanas pieaugums 9,6%). Lielākais pārdošanas pieaugums skaitļos Baltijas valstīs bija tieši Lietuvā, kur salīdzinājumā ar 2017. gadu tika pārdots par 36% vairāk "Toyota" automobiļu, jaunu īpašnieku rada 4868 automobiļi. Latvijā un Lietuvā "Toyota" automobiļu ar dīzeļdzinēju pārdošana kritās, galvenokārt tieši uz hibrīda rēķina.
Japānas autoražotājam būtisks orientieris bija arī "ProAce", kas tirgū ir otro gadu, ātrā pacelšanās savas klases augšgalā, otrajā vietā. Igaunijā "ProAce" ir pirmais furgonu segmentā, Latvijā otrais un Lietuvā ceturtais.
""Toyota ProAce" tirgū ir bijis tikai divus gadus, bet, pateicoties daudzveidīgajiem un elastīgajiem risinājumiem, to ir silti uzņēmuši gan uzņēmumi, gan privātpersonas. "ProAce" nav vienkārši furgons, bet gan daudzveidīgs un uzticams darba līdzeklis ļoti dažādu uzdevumu veikšanai," sacīja Maide.