Ar 1 253 700 piegādātām automašīnām 2018. gadā "Škoda Auto" uzstāda kārtējo rekordu. Salīdzinot ar gadu iepriekš, auto ražotājs palielinājis savu piegāžu skaitu pasaulē par 4,4%.
Arī pārdošanas ieņēmumi palielinājušies par 4,4%, salīdzinot ar pagājušo gadu, un sasniedza labāko rezultātu uzņēmuma vēsturē ar 17,3 miljardiem eiro (2017: 16,6 miljardi eiro).
Neskatoties uz izaicinājumiem, 1,4 miljardu eiro operatīvā peļņa (2017: 1,6 miljardi eiro) un 8,0% pārdošanas peļņa (ROS) saglabāja augstu līmeni 2018. gadā. Turklāt investīciju atdeves rādītājs (ROI) 26,3% bija arī viens no augstākajiem konkurentu vidū.
2018. gadā "Škoda Auto" veica lielas investīcijas uzņēmuma nākotnē, palielinot investīcijas pamatlīdzekļos par vairāk nekā 22%. Šie līdzekļi tika izmantoti jaunu produktu, spēka agregātu un akumulatoru tehnoloģiju izstrādē, kā arī ražotņu attīstībā. "Škoda Auto" investēja vairāk nekā 500 miljonus eiro tieši ražotnēs un filiālēs Čehijā. Ieguldījumi izpētē un attīstībā palielinājušies par 46,8%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.
"Škoda Auto" attīstās un ievieš jaunus produktus un modeļu sērijas. Šī iemesla dēļ auto ražotājs 2018. gadā ir veicis tiešās investīcijas Čehijas ražotnēs, piemēram, uzbūvējot jaunu rūpnīcu galvenās mītnes pilsētā Mlada Boleslavā, kā arī izveidojis vairākus jaudīgus datu centrus. Zīmols atklājis arī visaptverošāko investīciju programmu uzņēmuma vēsturē.
Nākamajos četros gados tikai e-mobilitātes un jaunu mobilitātes pakalpojumu attīstībā tiks investēti divi miljardi eiro. Ar elektriskās mobilitātes atklāšanu 2019. gads iezīmē svarīgu pavērsienu uzņēmuma 124 gadu garajā vēsturē. Līdz 2022. gada beigām automašīnu ražotājs būs atklājis vairāk nekā 30 jaunus modeļus, vairāk nekā desmit no kuriem būs daļēji vai pilnībā elektriski.