Viena no spilgtākajām franču autobūves pērlēm "Citroën DS 19" savu debiju piedzīvoja 1955. gada Parīzes auto izstādē. Auto uzreiz kļuva par sensāciju. Izstādes pirmajā dienā uz auto iegādi pieteicās 12 tūkstoši cilvēku, bet pēc desmit dienām, izstādi slēdzot, rinda uz auto iegādi sasniedza jau 80 tūkstošus, kas ievērojami pārsniedza uzņēmuma gada auto izlaides iespējas.
Kāpēc "Citroën DS" cilvēkiem tik ļoti patika? Iespējams, tā bija virsbūve ar ļoti avangardisku plūdlīnijas formu. Iespējams, tie bija tam laikam neredzētie tehniskie risinājumi – izcilais hidrauliskais pārnesumu pārslēgšanas mehānisms un pneimatiska balstiekārta, kur klīrensu atkarībā no ceļa stāvokļa var regulēt pats vadītājs. Bet varbūt auto mīļotājus sajūsmināja tā aerodinamiskās īpašības: slīpais, uz leju noapaļotais motora pārsegs un pilnībā gludā virsbūves apakša.