Sestās paaudzes "Opel Corsa" gatavojas tirdzniecības uzsākšanai šoruden. Lai gan jaunais modelis ir radīts ar jaunākajām, ātrākajām un efektīvākajām virtuālās izstrādes metodēm, "Opel" inženieri tagad to testē ierastajos veidos, lai pārbaudītu, uzlabotu un apstiprinātu tā lietošanu reālos apstākļos.
Kopš janvāra šasijas, motoru, elektronikas, apgaismojuma un citu mezglu "Opel" inženieri un speciālisti Zviedrijā, Lapzemē izmanto garo polāro ziemu, lai to intensīvi pārbaudītu ļoti zemās temperatūrās uz aizsalušiem ezeriem un sniegotiem ceļiem.
Vielaikus Dudenhofenas testa centra izmēģinājuma trasē "Corsa" pirmsprodukcijas automašīnām tiek veikta testēšana lielos ātrumos. "Opel" ir skaidri definēts mērķis – piedāvāt klientam augstas kvalitātes šasiju ar optimālu līdzsvaru starp drošību, komfortu un braukšanas baudījumu. Trases garās taisnes tiek izmantotas, lai sagatavotu jaunās paaudzes "Corsa" braukšanai pa ātrgaitas maģistrālēm.
Jaunā "Corsa" jau ir sekmīgi veikusi elektromagnētiskās saderības (EMC) testu Riselsheimas laboratorijās. Visas jaunā modeļa elektroniskās sistēmas ir pierādījušas savu imunitāti pret elektromagnētiskajām emisijām – tās ir optimāli aizsargātas no traucējumiem.
Jau rakstījām, ka "Opel" sola, ka jaunais "Corsa" modelis svērs mazāk par tonnu.