Foto: Shutterstock
Autovadītājiem trūkst izpratnes par Bonus-malus sistēmu un tās darbību – vien aptuveni trešdaļa autovadītāju zina savu Bonus-malus (BM) klasi, liecina "Gjensidige Latvija" veiktā aptauja.

Arī klientu apkalpošanas procesā novērojama tendence, ka autovadītājiem nav skaidrs pricips, kā avārijas vainīgais ietekmē auto īpašnieka BM un kādi ir Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) kritēriji par tā samazināšanu, skaidro "Gjensidige Latvija" transportlīdzekļu atlīdzību grupas vadītājs Dāvids Lēvalds.

Bonus-malus sistēma Latvijā darbojas kopš 2006. gada un tā palīdz piešķirt objektīvu riska novērtējumu katram auto īpašniekam individuāli un noteikt klientam atbilstošu OCTA prēmiju. Sistēma darbojas pēc atlaides-piemaksas principa un tās būtība ir vienkārša – jo augstākā bonus-malus (BM) klase ir auto īpašniekam, jo OCTA polises cena var būt lētāka.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!