"Mercedes-Benz" autoražotāja sporta nodaļa "Mercedes-AMG" izstrādājusi visjaudīgāko četrcilindru motoru pasaulē sērijveida automobiļiem. Jaunais turbomotors tiks uzstādīts "AMG" modifikācijās ar indeksu "45" – "A45" un "CLA 45 Shooting Brake".
Pasaulē visjaudīgākā četrcilindru motora rūpnīcas indekss ir "M139", tam ir divu litru darba tilpums un tas standartā attīsta 387 zirgspēku jaudu un 480 ņūtonmetru griezes momentu. Vēl tam būs pieejama arī "S" modifikācija, kas attīsta 421 ZS un 500 Nm (pieejams no 5000 līdz 5200 apgr./min). Dzinēja maksimālo apgriezienu skaits ierobežots pie 7200 apgr./min atzīmes. Atgādinām, ka iepriekšējās paaudzes "Mercedes-AMG" četrcilindru agregāts attīstīja 381 ZS un 475 Nm.
Četrcilindru dzinēja konstrukcijā izmantots tehnoloģijas arī no četrlitru V8 agregāta, kas tiek uzstādīts "Mercedes-AMG" sportiskajā modelī "GT". Šim benzīna motoram vēl ir elektriskais ūdenssūknis, cieto daļiņu filtrs izplūdē un "Start & Stop" sistēma.
M139 motors ir visjaudīgākais četrcilindru motors, kās pieejams sērijveida automobilim. Vēsturiski ir bijuši arī jaudīgāki šādas konfigurācijas spēka agregāti, tomēr tie ir bijuši vai nu tūninga kantoru pārbūvēti, vai uzstādīti ierobežotas sērijas automobiļos. Piemēram, par godu "Mitsubishi Lancer Evolution" 40 gadu jubilejai Eiropā tika piedāvāta "FQ-440 MR" modifikācija, kuras divlitru turbomotors attīsta 446 ZS un 559 Nm.