Krievijas autoražotājs "AvtoVAZ" paskaidrojis, kāpēc "Lada" modeļiem manuālā pārnesumkārba rada papildu trokšņus, kas līdzīgi dunoņai. Saskaņā ar iekšējo izmeklēšanu papildu trokšņu iemesls ir nekvalitatīvi apstrādātās detaļas.
Kā "Lada" entuziastu portālam paskaidroja "AvtoVAZ" inženieri, manuālās pārnesumkārbas gaudošana saistīta ar zobratu nekvalitatīvo metālapstrādi. Šo problēmu krievu autoražotājs apzinājās 2014. gadā un transmisijas konstrukciju uzlaboja – trokšņu līmenis tajā tika samazināts par 25 procentiem, tomēr problēmu kopumā tas neatrisināja.
"AvtoVAZ" norāda, ka no nevēlamā trokšņa manuālajā pārnesumkārbā iespējams atbrīvoties, tikai pamatīgi investējot tās attīstīšanā – būtībā tas nozīmē jaunas pārnesumkārbas izstrādi. Šī problemātiskā transmisija ir ne tikai "Lada" ilgāk ražošanā esošajiem modeļiem "Granta" un "Kalina", bet arī jaunākajos "Vesta" un "XRay" automobiļos.