Foto: Publicitātes foto
Autoražotājiem ir veseli departamenti, kas nodarbojas ar pareizā nosaukuma izvēli tā izgatavotajām automašīnām. Tas nav viss – šiem cilvēkiem ir jāatrod tik pareizs nosaukums, lai tas skanētu pareizi un bez zemtekstiem jebkurā tirgū.

Vai arī nosaukums jānomaina atbilstoši tirgus specifikai, protams, ar noteikumu, ka šis tirgus ir pietiekami liels un vajadzīgs, lai attaisnotu ar nosaukuma maiņu saistītās izmaksas. Taču kļūdīties nosaukuma izvēlē var izrādīties krietni dārgāk, pārvēršot visādi citādi konkurētspējīgu auto par dārgu izgāšanos.

Nosaukumam ir sava loma arī automašīnas imidža veidošanā. Piemēram, jaunākās paaudzes "Golf" diez vai varētu baudīt tikpat labus pārdošanas rezultātus, kā tā priekšteči, ja mārketinga departaments nolemtu to nosaukt kādā jaunā vārdā. Vai arī, ja nākamās paaudzes BMW 3. sēriju kāds izdomātu nosaukt par "Charlotte".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!