Vai arī nosaukums jānomaina atbilstoši tirgus specifikai, protams, ar noteikumu, ka šis tirgus ir pietiekami liels un vajadzīgs, lai attaisnotu ar nosaukuma maiņu saistītās izmaksas. Taču kļūdīties nosaukuma izvēlē var izrādīties krietni dārgāk, pārvēršot visādi citādi konkurētspējīgu auto par dārgu izgāšanos.
Nosaukumam ir sava loma arī automašīnas imidža veidošanā. Piemēram, jaunākās paaudzes "Golf" diez vai varētu baudīt tikpat labus pārdošanas rezultātus, kā tā priekšteči, ja mārketinga departaments nolemtu to nosaukt kādā jaunā vārdā. Vai arī, ja nākamās paaudzes BMW 3. sēriju kāds izdomātu nosaukt par "Charlotte".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit