Foto: Publicitātes foto

Šī gada pirmajos sešos mēnešos "WESS Motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms audzis par 43%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, kamēr kopējie pārdošanas apjomi auguši par 7,5%.

Kopš šī gada sākuma "WESS Motors Toyota" pārdevis 850 jaunu "Toyota" auto, no kuriem 38% jeb 319 bija hibrīdauto. Tas ir par 10% vairāk nekā 2018. gadā. Tas ir straujākais pieprasījuma pieaugums pēc hibrīdtehnoloģijām pēdējo gadu laikā, ko veicināja gan jaunu "Toyota" modeļu piedāvājums ar hibrīda tehnoloģiju, gan arī pieaugošā iedzīvotāju interese par apkārtējai videi draudzīgākiem mobilitātes risinājumiem.

"Šī gada otrajā ceturksnī Latvijā pārdoto "Toyota" hibrīdauto skaits pieaudzis par 56%. Viennozīmīgi visā pasaulē šobrīd aktuāls ir vides jautājums, tāpēc iedzīvotāji priekšroku dod videi draudzīgākiem auto, kas nodrošina tādu pašu braukšanas komfortu un papildus sniedz degvielas ekonomiju," norāda Aleksejs Radionovs, AS "WESS" izpilddirektors.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!