"Volkswagen" (VW) izstrādājis jaunās paaudzes SCR (selective catalytic reduction) sistēmu ar dubulto izsmidzināšanu, kas dīzeļdzinēju automašīnās garantē īpaši zemu slāpekļa oksīda (NOx) izmešu līmeni. Pārbaudes reālos braukšanas apstākļos apstiprina, ka jaunā SCR tehnoloģija NOx izmešu līmeni samazina par 80%.
Jaunās paaudzes SCR izplūdes gāzu attīrīšanas sistēma pirmo reizi ir uzstādīta jaunajā "Passat 2.0 TDI Evo" modelī, kas līdz ar to jau atbilst nākotnes "Euro 6d" izmešu standarta tehniskajām prasībām.
Kopš 2018. gada visas jaunās VW automašīnas ar dīzeļdzinējiem ir aprīkotas ar "SCR AdBlue" izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmām. Savukārt jaunās paaudzes SCR tehnoloģija balstīta uz dubultās izsmidzināšanas principu, "AdBlue"reaģentu izsmidzinot uzreiz aiz diviem SCR katalizatoriem, kas sarindoti virknē.