Pirmais no labiekārtojumiem, ko uzreiz var pamanīt, ir skaidri iezīmētas un drošas gājēju pārejas, kā arī drošības saliņas starp braukšanas joslām pirms iebraukšanas apļveida krustojumā.
Šīs drošības saliņas ļauj ne tikai gājējiem patverties, bet arī transportlīdzekļu vadītājiem skaidri sadala braukšanas plūsmu, ka no kreisās joslas tagad jābrauc uzreiz otrajā vai trešajā apļveida krustojuma joslā.
Tomēr visbūtiskākais labiekārtojums šajā apļveida krustojumā ir t.s. turbo josla. Piemēram, braucot no Lubānas ielas virzienā uz Ērgļiem, vairs nav jāiebrauc aplī un jānogriežas pirmajā izejā, bet uzreiz jādodas "turbo" joslā. Tāda pati josla šeit ir arī no Augusta Deglava ielas uz Lubānas ielu, netraucējot tiem, kuri brauc pa apli.
Kā novēroja "Zebra" vadītājs Pauls Timrots, šīs "turbo" joslas autovadītājiem ir vēl jāiemācās lietot, jo daudzi, kas vēlas izbraukt pirmajā izejā, joprojām iebrauc apļveida krustojumā, nevis izmanto šo ērto jaunievedumu.
Kā uzsver Timrots, joprojām neviens nav atcēlis likumu, ka nevajadzētu braukt pa pirmo joslu (apļa ārmalu) garām vietai, kur kāds vēlas uzbraukt uz apļa. Ja esat pirmajā joslā, tad jānogriežas no apļa pirmajā izdevībā.