Atbilstoši "Inchcape" globālajai stratēģijai stiprināt reģionālās pozīcijas konkrētu automašīnu zīmolu tirgū "Inchcape Motors Latvia" plāno pievērst pastiprinātu uzmanību "Land Rover" zīmola izaugsmei un stiprināt BMW stabilās pozīcijas Baltijā, informē "Inchcape Motors Latvia" valdes loceklis Dmitrijs Zeļeņins.
"Mēs redzam pietiekami lielu neizmantotu potenciālu "premium" klases zīmolu – BMW, "Mini", "Jaguar" un "Land Rover" – attīstībā Latvijā un visā Baltijā, tādēļ veidosim savu piedāvājumu, īpaši izvērtējot dažādu zīmolu klientu paradumu maiņu un izsmalcinātās vēlmes," uzsver BMW pārstāvis.
Šogad "Inchcape" ir paplašinājis oficiālo pārstāvniecību tīklu Baltijā: grupā ietilpstošais Lietuvas autotirgotājs ir ieguvis BMW oficiālā pārstāvja statusu. Līdz šim tāds bija tikai uzņēmumiem Latvijā un Igaunijā. Tas ļauj stiprināt stabilās BMW zīmola pozīcijas visā reģionā un prasīgajiem klientiem piedāvāt arvien ko jaunu. Piemēram, šovasar atklātais Baltijā lielākais "Jaguar Land Rover" salons sniedz vēl nebijušas iespējas vislielākajiem auto gardēžiem.