Foto: Publicitātes foto

Kādēļ par moderno dīzeļdzinēju katalītiskajiem neitralizatoriem, cieto daļiņu filtriem un selektīvo reducēšanas sistēmu (SCR) ir svarīgi rūpēties un kādu funkciju tās pilda, skaidro "Volkswagen" pēcpārdošanas vadītājs Baltijas valstīs Ints Valainis un Rīgas Tehniskās universitātes Automobiļu katedras docents Gundars Zalcmanis.

Jaunāko paaudžu dīzeļautomobiļi ar pienācīgi funkcionējošām izplūdes gāzu neitralizēšanas sistēmām ir ne tikai degvielu taupošāki, bet arī videi draudzīgāki salīdzinājumā ar līdzīgiem benzīna dzinējiem. Visi automobiļi, kas atbilst šobrīd spēkā esošajam "Euro 6" standartam, ir aprīkoti ar izplūdes gāzu neitralizēšanas jeb pēcapstrādes sistēmām. Svarīgākās no sistēmām, kas atbildīgas par kaitīgo izmešu samazināšanu, ir katalītiskais neitralizators, cieto daļiņu filtrs, selektīvā reducēšanas sistēma (SCR) un izplūdes gāzu recirkulācijas sistēma.

Katalizators toksisko vielu neitralizēšanai

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!