Turklāt uzreiz pēc tramplīna šosejas asfaltā ir redzamas iedauzītas rievas, tādas, pēc raidījuma Paula Timrota vārdiem, var redzēt arī rallijkrosa trasē pēc tramplīniem, kur sacīkšu automobilis ar apakšdaļas detaļām tās izsit, piezemējoties pēc lēciena. Tomēr standarta ielas automobiļiem šāds lēciens beidzas bēdīgāk, jo vairākas lejasdaļas detaļas ir no plastmasas.
Kāpēc šāds tramplīns uz šosejas radies? Ja paskatās uz šo ceļu no sāniem, tad redzams, ka šajā vietā kopā saiet rekonstruētā šoseja ar veco. Jaunā ir zemāka, bet vecā augstāka – un tieši šajā vietā arī izveidota salaiduma vieta, veidojot tramplīnu. Lai tāds nebūtu, pārējai no rekonstruētā ceļa uz veco vajadzēja būt nedaudz pirms vai pēc, kur augstums ir vienāds. Tad šādas nelaimes te nenotiktu, secina Timrots.
Īpaši bīstama šī vieta būtu tad, ja ceļš būtu slidens. Pēdējā brīdī bremzējot, vēl līdz tramplīnam auto var saslīdēt un nobraukt no ceļa. Un arī pēc lēciena no tramplīna, ja viens amortizators ir sliktāks par otru, piezemējoties auto var arī uzreiz neturpināt taisnvirziena kustību.