"Mercedes-Benz" atkārtoti atzīts par pasaulē vērtīgāko automašīnu zīmolu ikgadējā "Brand Finance Global 500" vērtējumā. "Mercedes-Benz" ir spējis uzlabot savu pozīciju pasaules vērtīgāko zīmolu vidū arī kopvērtējumā, un "Mercedes-Benz" ir arī vērtīgākais B2C (business-to-consumer) zīmols Eiropā.
"Brand Finance Global 500" pētījuma laikā tika izvērtēti pieci simti zīmolu. Ar zīmola vērtību 65 miljardi dolāru, kas ir par 7,8 procentiem vairāk nekā 2019. gadā, "Mercedes-Benz" jaunajā kopvērtējumā ieņem 11. vietu, uzlabojot iepriekšējā gada rezultātu par divām pozīcijām.
Otrs vērtīgākais autobūves zīmols šajā sarakstā ir "Toyota" (58 miljardi dolāru), bet trešais – "Volkswagen" (45 miljardi dolāru). Tālāk automobiļu zīmolu vērtībā seko BMW (40 miljardi), "Mitsubishi Group" (38 miljardi), "Porsche" (34 miljardi), "Honda" (33 miljardi), "Hyundai" (20 miljardi), "Ford" (18 miljardi), "Nissan" (18 miljardi) un pirmo desmitnieku noslēdz "Audi".
Savukārt starp visvērtīgākajiem zīmoliem absolūtajā vērtējumā ir "Amazon" (221 miljards dolāru), "Google" (160 miljardi), "Apple" (141 miljards), "Microsoft" (117 miljardi) un pirmo piecinieku noslēdz "Samsung" (94 miljardi).