Lēmums izdarīt izmaiņas satiksmes organizācijā, lai uzlabotu drošības apstākļus, ne vienmēr ir populārs un visiem ceļa lietotājiem pieņemams, taču satiksmes drošības – cilvēka dzīvības un veselības saglabāšanas – interesēm jābūt dominējošām, portālu "Delfi" informēja VAS "Latvijas Valsts ceļi".
Pirms kāda laika arī uz Jūrmalas šosejas posmā starp divlīmeņu pārvadiem uz lidostu (P133) un uz Rīgas apvedceļu (A5) tika likvidētas visas apgriešanās vietas, kas tolaik izsauca plašu sašutuma vilni autovadītāju vidū, jo ceļa garums, lai apgrieztos, kļuva par 13 kilometriem garāks. Taču visi satiksmes dalībnieki ātri pielāgojās šīm izmaiņām, savukārt satiksmes drošība ir uzlabojusies.
Plānojot satiksmes organizācijas izmaiņas, tika pasūtīts arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Ceļu drošības daļas audits. Tajā eksperti norāda, ka Medemciema gadījumā drošākā iespējamā un jau eksistējošā vieta ir divlīmeņu šķērsojums ar Rīgas apvedceļu. Tas atrodas tikai 3,5 kilometru attālumā no Medemciema krustojuma. Jelgavas šoseja ir valsts galvenās nozīmes autoceļš, kur maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir līdz pat 100 km/h, un tā funkcija ir nodrošināt ātru satiksmi starp reģioniem.