Vairāki autoražotāji, īpaši "premium" segmentā, metušies cīņā, kurš radīs pēc iespējas lielāku un dažbrīd pat pārējām virsbūves plūdlīnijām neproporcionāli gigantisku radiatora dekoratīvo režģi. Īpaši tas novērojams BMW un "Mercedes-Benz" jaunākajiem modeļiem. Izrādās, tam ir visai vienkāršs un tālredzīgs izskaidrojums, ar kuru padalījies "Jaguar" markas jaunais dizainers Džulians Tomsons.
Atbilde uz šo jautājumu ir Ķīna... Lai arī jauno auto tirgus šajā valstī sācis stagnēt, pēdējo gadu laikā autoražotājiem noieta pieaugums bijis, pamatā tieši pateicoties Ķīnas strauji augošajam tirgum. Tādēļ autoražotāji "nākotnes dizaina valodu veido, īpaši ņemot vērā ķīniešu gaumi," intervijā izdevumam "Car Throttle" atklājis "Jaguar" dizainers.
"Ķīnā šobrīd ir auto īpašnieku pirmā vai varbūt jau otrā paaudze, un viņi ir diezgan apsēsti ar zīmoliem, bet tos vēl nespēj pilnvērtīgi atšķirt," skaidro Tomsons, "tieši tādēļ daudzi autoražotāji uz to ir reaģējuši ar ļoti izteiktu virsbūves priekšdaļas dizainu saviem spēkratiem, lai tikai izceltos uz citu marku fona."
"Jaguar" dizainers pats nav apmierināts, ka vairāki pasaulē pazīstami auto zīmoli mērķtiecīgi iet šajā virzienā. "Uzskatu, ka daži mūsu konkurenti ir krietni pārcentušies, mēģinot izcelt savu zīmolu un spēkrata priekšdaļu, daudzos gadījumos pat diezgan primitīvā un kliedzošā veidā."