Aizvadītās nedēļas nogales ziņa, ka tehnoloģiju kompānijas "Microsoft" dibinātājs Bils Geitss nopircis savu pirmo elektromobili un ka izvēle kritusi par labu "Porsche Taycan", izraisījusi plašas diskusijas "Tesla" entuziastu komūnā. Diskusijā tviterī iesaistījies arī pats "Tesla" dibinātājs Īlons Masks, kurš licis saprast, ka viņš īpaši nepārdzīvo un arī nebrīnās par Geitsa izvēli.
"Godīgi sakot, manas sarunas ar Geitsu nav bijušas diez ko iedvesmojošas," savā tvītā norādīja Masks, atbildot uz kāda "Tesla" fana sarūgtinājumu, ka Geitss intervijā, kurā atklāja, ka iegādājies elektrisko "Porsche Taycan", nevis "Tesla", tajā pašā laikā norādīja, ka elektromobiļu lielākais trūkums salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēja spēkratiem ir salīdzinoši neliela nobraucamā distance bez atkārtotas akumulatoru uzlādes un ilgais akumulatoru uzlādes laiks.
"Tesla" entuziastus šāds Geitsa apgalvojums ir pamatīgi nokaitinājis, jo jau šobrīd "Tesla" specializētajās ātrās uzlādes stacijās "Supercharger" piecās minūtēs iespējams papildināt elektromobiļa akumulatoru 75 jūdžu (121 km) distancei, kas esot vairāk nekā pietiekami ikdienas braucieniem. Turklāt šī ir tikai "Tesla Supercharger" trešā paaudze (V3), un tuvākajā nākotnē izstrādātājs sola elektrības uzlādes ātrumu, kas nobraucamās distances un uzlādei veltītā laika ziņā būs salīdzināms ar pilnas degvielas tvertnes uzpildīšanu.