Kādreiz 80. un 90. gados Lielbritānijā populārais "Lada Riva" automobilis, kas ir padomju "VAZ-2104", "2105" un "2107" eksporta variants, šobrīd ir ārkārtīgs retums. Lielbritānijā uz ceļa drīzāk ieraudzīsiet "Pagani Zonda" superauto nekā "Lada Riva", secinājis britu izdevums "Retro Cars", izpētot transportlīdzekļu reģistra datus.
Saskaņā ar Lielbritānijas transportlīdzekļu reģistru pašlaik valstī ir palikuši tikai 49 "Lada Riva" eksemplāri. No kādreiz populārajiem automobiļiem vairāk Lielbritānijā ir "Alfa Romeo 146" spēkratu (89 vienības), tāpat maz palicis "Rover 800" (439), "Peugeot 309" (409), "Nissan Bluebird" (324), "Citroen BX" (286) un "FIAT Uno" (218) modeļa automašīnu.
Padomju žiguļus uz Rietumeiropas valstīm sāka eksportēt 80. gadu sākumā. Ja Lielbritānijā tie tika piedāvāti ar "Riva" nosaukumu, tad kontinentālajā Eiropā tos tirgoja kā "Nova" modeli.
80. gadu otrajā pusē Lielbritānijā pārdeva 20 līdz 30 tūkstošus "Lada Riva" spēkratu ik gadu, pateicoties tā zemajai cenai salīdzinājumā ar citiem jaunajiem auto. Tomēr 90. gados tirgu pārpludināja dienvidkorejiešu lētie "Daewoo", "Hyundai" un KIA, kas uz 60. gadu "FIAT 124" bāzēto "Lada" izspieda no tirgus.
"Lada Riva" tika komplektēta ar 1,2 līdz 1,6 litru benzīna motoriem, kas sajūgti ar četrpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet vēlākos gados – piecpakāpju. No Padomju Savienībā nopērkamā žiguļa "Riva" atšķīrās ar spidometru, kas gradēts jūdzēs, kā arī drošības jostas piesprādzēšanas indikatoru.