Piesardzība un rūpība 'Toyota' dīlercentros
Foto: Publicitātes foto

Ievērojot ārkārtējās situācijas noteikumus Latvijā, nepārtrauktu darbību turpina visi "Toyota" jauno automobiļu mazumtirgotāju saloni. Pārstāvniecībās tiek ievērotas augstas drošības prasības, lai apturētu Covid-19 izplatību: personāls darbā izmanto aizsarglīdzekļus, ar klientiem komunicē, ievērojot drošu attālumu, bet virsmas salonos un izmēģinājuma automobiļos tiek regulāri dezinficētas.

Ierasto darbību turpina visas piecas autorizētās "Toyota" pārstāvniecības Latvijā: "Amserv Motors", "WESS Motors" un "WESS Motors Berģi Rīgā", kā arī "Favorit West" Ventspilī un SIA "Laluna" Jēkabpilī. Arī autorizētās "Toyota" remontdarbnīcas darbojas, kā ierasts.

Autosalonos tiek nodrošināta klientu drošība

"Toyota" autosalonu, kas darbību nepārtrauca arī pandēmijas laikā, darba laiks ir līdzīgs, kā pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas, tomēr klienti tiek aicināti uz katru vizīti vai izmēģinājuma braucienu reģistrēties iepriekš – regulējot cilvēku plūsmu, salonos tiek nodrošināta prasība par distancēšanos un pietiekamas tirdzniecības platības nodrošināšanu vienam klientam. Tiem, kuri būs ieradušies bez iepriekšēja pieraksta, tiks piedāvāts pagaidīt drošā attālumā.

"Klientu un darbinieku drošība šobrīd ir savstarpēji saistīta, un tai veltīta mūsu lielākā uzmanība. Papildu oficiālajām prasībām un epidemiologu rekomendācijām – darba vietu nodalījumam ar aizsargsienām, drošības attāluma marķējumiem, automašīnu saskares virsmu dezinfekcijai pirms un pēc darbu veikšanas, salona virsmu regulārai dezinfekcijai – esam ieviesuši un attīstījuši vairākus jaunus pakalpojumus, kas piemēroti ārkārtas apstākļiem: "Serviss mājās" – piedāvājam klientam nodot savu auto apkopei viņa lokācijā un nogādāt pēc darbu veikšanas to atpakaļ uz klienta lokāciju par fiksētu samaksu Rīgas pilsētas robežās; "Videoatskaite" – sūtām klientam pēc auto apkopes vai tās laikā videomateriālu par fiksētajiem automašīnas defektiem, lai samazinātu tradicionālos kontaktus ar servisa pieņēmējiem; "Videopiedāvājums" – izvēlētās salona automašīnas videoapskats, kas ļauj klientam detalizēti vizuāli iepazīties ar automašīnu bez salona apmeklējuma," saka "Amserv Motors" valdes loceklis un "Amserv Grupas" uzņēmumu vadītājs Latvijā Armands Vimba.

Izmēģinājuma braucieni un apskates metodes

Drošības dēļ mainījušās arī izmēģinājuma braucienu un automobiļu apskates metodes. "Amserv Motors" tirdzniecības zālēs automobiļi ir atvērti un klientus aicina saskaņot auto apskati no iekšpuses un iekāpšanu tajos. Automobiļi novietoti lielākā attālumā viena no otras. Iekšpusi iespējams apskatīt un aptaustīt, pirms tam dezinficējot rokas vai izmantojot cimdus.

Arī automobiļa nodošana pēc iegādes ir iespējama bez kontaktēšanās ar pārdevēju. Visu informāciju iespējams nodot pa tālruni vai e-pastu, bet automobiļa funkcijas tiek izskaidrotas, izmantojot videozvanu.

Servisā – bezkontakta automobiļa nodošana

Autorizētās "Toyota" remontdarbnīcas strādā arī ārkārtējās situācijas laikā – tāpat kā iepriekš, joprojām tiek veikta apkope, riepu nomaiņa un citi darbi. Arī turpmāk vizītei servisā ieteicams reģistrēties iepriekš pa tālruni vai e-pastu, ierodoties servisā, tiek nodrošināta bezkontakta automobiļa nodošana mehāniķim, bet apmaksai tiek piedāvātas norēķina iespējas ar bankas karti vai iepriekšēju pārskaitījumu.

Par "WESS Motors" pārstāvniecības pieredzi klāsta pārstāvniecības izpilddirektors Aleksejs Radionovs: "Šajos visiem sarežģītajos laikos mūsu pārstāvniecība turpina savu darbu, nodrošinot ierastos termiņus un kvalitāti. Šobrīd mūsu prioritāte ir klientu un darbinieku veselība, tāpēc tiek organizēti piesardzības pasākumi, lai gan vieni, gan otri justos komfortabli un droši mūsu autosalonos. Mēs pielāgojām jaunajiem apstākļiem "WESS Motors" autosalonu darbu, kas saistīts ar automašīnu pārdošanu un pēcpārdošanas atbalstu un apkalpošanu, lai mūsu klienti turpinātu veiksmīgi realizēt savus plānus attiecībā uz jaunas automašīnas iegādi un servisa apmeklējumu. Īpaši pieprasīts un aktuāls pakalpojums ir auto saņemšanas un piegādes serviss. Mēs ticam, ka esošā situācija ir kā jauns izaicinājums un lieliska pieredze, lai nākotnē turpinātu sniegt vēl labāku pakalpojumu kvalitāti mūsu klientiem jebkādos apstākļos."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!