Foto: DELFI

Nedēļas nogalē vācu autoražotājs BMW savā "Facebook" sociālā tīkla profilā, kam ir vairāk nekā 20 miljoni sekotāju, kompānijas logotipu nomainīja ar tādu, kam fonā ir varavīksnes karogs, kādu izmanto lesbiešu, geju, biseksuāļu un transpersonu (LGBT) cilvēktiesību aktīvisti. Jūnija beigās vairākās valstīs pasaulē tiek aizvadīti LGBT praida pasākumi, kam BMW šādi paudis atbalstu.

BMW kompānija savā paziņojumā norāda, ka atbalsta dažādību: "Mēs ticam atvērtai kultūrai – nevienu nedrīkst diskriminēt etniskās izcelsmes, ādas krāsas, nacionalitātes, dzimuma, reliģijas, invaliditātes vai vecuma dēļ. Mēs visi esam cilvēki, kurus vieno braukšanas prieks (BMW markas sauklis "Sheer Driving Pleasure" – red.). Nedz mūsu kompānijā, nedz mūsu sociālo tīklu kanālos nav vietas naidam un necieņai".

Šis BMW paziņojums saņēmis ap 250 tūkstošiem reakciju no "Facebook" profila sekotājiem, no kuriem 92 tūkstoši to atzīmējuši ar dusmīgu reakciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!