Foto: Shutterstock

"Toyota" ir sākusi atsaukuma kampaņu ar mērķi rosināt "Toyota" automobiļu īpašniekus pārbaudīt, vai uz viņiem piederošo automobili attiecas atsaukums. Kampaņa adresēta visiem "Toyota" automobiļu īpašniekiem neatkarīgi no transportlīdzekļa vecuma. Prakse rāda, ka apmēram 90% automobiļu īpašnieku, kuru spēkrats ir jaunāks par trim gadiem, reaģē uz atsaukuma kampaņām, bet atsaucība krasi samazinās, ja atsaukums attiecas uz vecākiem automobiļiem.

"Toyota Baltic" pēcpārdošanas apkalpošanas dienesta vadītājs Eriks Kūss stāsta, ka atsaukšana ir automobiļu nozarē pastāvoša standarta prakse, lai nodrošinātu, ka visi transportlīdzekļi, kas piedalās ceļu satiksmē, būtu vislabākajā tehniskajā stāvoklī. "Toyota" pastāvīgi pārrauga savu transportlīdzekļu stāvokli, un tas jādara arī "Toyota" īpašniekiem. Viņš norāda, ka ir milzīgs izaicinājums sasniegt un informēt to auto īpašniekus, kuru spēkrati ir vecāki par pieciem gadiem.

"Parasti "Toyota" pilnvarotais pārstāvis sazinās ar automobiļa īpašnieku, uz kuru attiecas konkrētais atsaukums. Tomēr automobilis savas dzīves cikla laikā var mainīt īpašniekus vairākas reizes, un dažreiz nav iespējams atrast jaunā īpašnieka kontaktinformāciju. Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD) ne vienmēr ir pareiza kontaktinformācija, lai sasniegtu konkrēto personu, kas brauc ar šo transportlīdzekli. Vēl viens izaicinājums ir ar automobiļiem, kuru īpašnieks vai tirgotājs ir pircis ārpus Baltijas. Šajā gadījumā "Toyota" nav piekļuves kontaktinformācijai. Tāpēc ir noderīgi, ka katrs "Toyota" īpašnieks pats pārbauda sava automobiļa VIN numuru," skaidro Kūss.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!